STICKY ENTRY

Blog ini hanyalah untuk maklumat lanjut tentang produk-produk Fira Nafira. Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan boleh PM Fira di akaun Facebook Fira Nafira(facebook badge di sebelah)

ANNOUCEMENT!!


BERMULA 1 SEPTEMBER 2012, 
FIRA HANYA AKAN MENERIMA
TEMPAHAN JAHITAN PADA SARUNG BANTAL  SAHAJA.


First of all, Fira nak minta maaf sangat pada sesiapa yang Fira terlepas pandang order dan kadang-kadang delay dari tarikh anggaran siap. Sebulan dua ni Fira busy dengan thesis & research yang tak banyak progress. Di tambah pula problem dengan akaun email. Sebab tu Fira decide lepas ni Fira just akan terima tempahan pada sarung bantal yang boleh dibuka dan dibasuh sahaja.Ala..sarung bantal biasa tu.Kalau dulu Fira akan jahit tangan satu persatu dari bantal hingga lah ke gambar-gambar yang customer request. To be honest,memang penat dan tak cukup tidur. Tapi,rezeki Allah dah bagi..tak kan nak tolak kan?kepada yang sanggup menunggu dan berpuas hati dengan perkhidmatan Fira,Fira ucapkan terima kasih. Kepada yang tak berpuas hati, Fira minta maaf sangat2.
Sebab tu lepas ni Fira decide untuk jahit pada bantal je. Saiz yang available ialah 48cmx48cm & bantal tidur standard(sory x ingat saiz).Lepas ni Fira update balik k.Segala pertanyaan boleh tanya kat inbox Fira.Thanx!

No comments:

Post a Comment