STICKY ENTRY

Blog ini hanyalah untuk maklumat lanjut tentang produk-produk Fira Nafira. Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan boleh PM Fira di akaun Facebook Fira Nafira(facebook badge di sebelah)

TESTIMONI CCPP


As salam dan salam sejahtera
Sebelum ni Fira asyik share pasal khasiat CCPP kan?kali ni Fira share testimoni para pengguna yang pernah minum CCPP pula k
siapa yang tak nak body shape macam ni kan?

TESTIMONI 1
"Kin pun nak bagi testi selepas 10 hari kin minum CCPP ni. Memang ada perubahan.Breast nampak pejal dan terletak je. Punggung saya yang dulunya macam tak ada bentuk,menampakkan perubahan. Memang pakai jeans nampaklah punggung tu. Kira memang ada perubahan. My hubby pun suka.'Miss V' tu tak perlu cakap,sendiri pon rasa macam anak dara. Muka pun berseri-seri je. Thanks CCPP. Kalau boleh hari2 nak minum 2 sachet. Ni yang kena reorder. So women out there, rugi siapa yang tak try this product!"

TESTIMONI 2
"Salam..Saya nak order lagi cocoa collagen tu. Mak saya selalu pening2, sakit kepala. Saya ada bagi dia try juga dan kesannya amat baik. Baru minum 2 sachet, mak saya cakap dia dapat rasa perubahan yg positif, iaitu sakit kepala hilang, pening pun hilang dan rasa cergas dan bertenaga. Itu pengalaman mak saya la.
Then, pengalaman saya pula, macam dengan mak juga, tapi saya dapat rasa yang breast dan bontot saya makin pejal. Mula2 ambil cocoa ni, rasa denyut2 pada breast. Dah masuk minggu ke 2, suami pun perasan macam makin bulat je.Jerawat besar pun dah tak tumbuh, cuma jerawat kecik je, tu pun sebiji dua je. Tapak tangan dan kaki pun rasa makin lembut. Memang berbaloi!!!!"

TESTIMONI 3 
"Ehem2..nk bg testimoni sikit ni!nk tahu tak,baru 9 hari sy gune CCPP. Hasilnya..woww!sukanya my hubby tak terkata. Malu la pula.Hehe..betul.Tak tipu bulan puasa. So,pada guys yang belum cuba CCPP,saya syorkn cepat2 la dapatkan. Tak rugi punya."

TESTIMONI 4
"Akak .sofi nak bagitahu sikit pasal CCPP.Memang best!Breast and punggung kita memang berbeza. Breast besar and bulat, punggung pula mmg akan up je. shape cantik.kulit muka tak berminyak lagi tau.kalau dulu, boleh guna tuk goreng ikan. Yang bestnya, rambut sofi tak berapa nak gugur. Memang best la CCPP. ni yang sofi suka mmg tuk dalaman and luaran. Nanti sofi akan sentiasa repeat order untuk CCPP. Tunggu ye akak!"


TESTIMONI 5
"Hehe..sepatutnya saya yang berterima kasih kat awak sebab perkenalkan saya dengan CCPPP ni. Memang power. Hari ke 5 my hubby cakap 'miss v' ketat. Hari ni baru 10 hari guna, tapi kenyang la minum 1 sachet CCPP ni. Nanti habis saya order lagi. Dont worry"


Kebanyakan testimoni ni dari wanita yang dah berkahwin. Tapi jangan risau, CCPP juga sesuai diminum oleh golongan anak dara. Jangan risau..tak ada masalah. Minuman ni untuk kesihatan dalaman kita.so kalau ada yg berminat boleh order direct pada Fira k. 

set percubaan(5 sachets) RM10
1 kotak(10 sachets) RM19
1 set(3 kotak) RM56


yang duduk area melaka dan nak COD kt Mydin MITC atau Aeon Bandaraya melaka just gitau Fira k!



SELAMAT MENCUBA!!


p/s: Fira guna perkataan 'miss v' untuk ganti perkataan dari para pengguna agar lebih sopan

No comments:

Post a Comment